[Lazarus-es] Instalador en Linux para Lazarus

Anxo Vázquez xanxov en esdebian.org
Dom Mar 20 19:45:54 CET 2011

Hola José:

Este es el enlace:
http://wiki.lazarus.freepascal.org/Deploying_Your_Application/es
y este el contenido de uno de los varios .spec, todos con el mismo
resultado, coinsigo crear el archivo, nombre_arch.src.rpm , el de los
fuentes, pero no consigo el ejecutable, nombre_arch.rpm ya que me da el
error ya reportado.

Name:           letras
Version:        1.2
Release:        1
License:        GPL
Group:          Applications
Source0:
http://trisquel-blog.com/wp-content/uploads/DescargasXogos/letras-1.2_Linux32.tar.gz
BuildRoot:      %{_tmppath}/%{name}-%{version}-%{release}-root

%description

O xogo das letras consiste en atopa-la palabra máis longa posible a partires
dunha serie de letras xeneradas de forma semi-aleatoria.

%prep
%setup -q letras

%build

%install
cd $HOME
A=$HOME
N=${A:6}
tar -xzvf letras-1.2_Linux32.tar.gz
cd letras1.2_Linux32
 chmod +x letras
 echo "[Desktop Entry]" > xogoletras.desktop
 echo "Encoding=UTF-8" >> xogoletras.desktop
 echo "Name=O xogo das letras" >> xogoletras.desktop
 echo "Comment=Un xogo para formar palabras" >> xogoletras.desktop
 echo "Terminal=false" >> xogoletras.desktop
 echo "Type=Application" >> xogoletras.desktop
 echo "Exec=/home/$N/letras1.2_Linux32/letras" >> xogoletras.desktop
 echo "Icon=/home/$N/letras1.2_Linux32/imaxes/Xug1.png" >>
xogoletras.desktop
 echo "[Desktop Entry]" > removeletras.desktop
 echo "Encoding=UTF-8" >> removeletras.desktop
 echo "Name=Uninstall" >> removeletras.desktop
 echo "Comment=Borra o xogo das letras" >> removeletras.desktop
 echo "Terminal=false" >> removeletras.desktop
 echo "Type=Application" >> removeletras.desktop
 echo "Exec=/home/$N/letras1.2_Linux32/quitar" >> removeletras.desktop
 echo "Icon=/home/$N/letras1.2_Linux32/imaxes/demo.png" >>
removeletras.desktop
 D=/usr/share/applications
 if [ -d $D ] ; then
   cp xogoletras.desktop /usr/share/applications
   cp removeletras.desktop /usr/share/applications
 else
   echo "Non puiden instalar o lanzador ao cartafol applications."
 fi

%clean
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT/

%files
%defattr(-,root,root,-)
/home/$N/letras-1.2_linux32

%changelog

*Thu Mar 17 2011 trisquel-blog.com <trisquel en gmx.es>

Un saludo.