[Lazarus-es] firebird ebedded

Hetor S. Ponce hectorsponce en gmail.com
Vie Oct 30 01:49:54 CET 2009

Fijate en el pdf  doc\Firebird_v2.1.3.InstallationGuide.pdf  que esta en
la instalación del firebird embedded, dice textualmente:

Rename fbembed.dll

Rename fbembed.dll to either fbclient.dll or gds32.dll, according to
which is required by your database
connectivity software

Hector